Klantenservice

 

Contactgegevens

Kleiweg 87
2801 GD Gouda
0182-513862

info@mitch.nl
BTW: NL803459609B01

Openingstijden

Maandag: 12:30 - 17:30
Dinsdag: 9:30 - 17:30
Woensdag: 9:30 - 17:30
Donderdag: 9:30 - 21:00
Vrijdag: 9:30 - 17:30
Zaterdag: 9:30 - 17:30
Koopzondag: 12:00-17:00

 

Veelgestelde vragen

1 Algemeen
1.1 Wanneer ontvang ik mij bestelling?

Als u op een doordeweekse dag uw bestelling plaatst voor 14:00 uur dan heeft u de volgende dag uw bestelling al in huis. Wanneer uw bestelling door ons verzonden is, ontvangt u een e-mail met de Track & Trace code. Met de link in uw e-mail kunt u het DHL traject volgen van uw bestelling. De status van uw bestelling wordt zichtbaar als het pakketje in een van de distributie punten van DHL is.

1.2 Voorraad

Mocht uw maat niet op voorraad zijn kunt u altijd even mailen naar anouk@mitch.nl of bel 0182-521088. Wij kunnen dan voor u kijken of de juiste maat nog binnen komt of nabesteld kan worden.

1.3 Ruilen

Heeft u uw bestelling ontvangen en is de maat niet goed dus wilt u ruilen? Geen probleem. Stuur het artikel naar ons terug en vertel op de order welke maat u wilt ontvangen. De kosten voor retour sturen naar ons zijn voor de klant.

Wilt u er zeker van zijn dat het artikel op een andere maat aanwezig is kunt u ons altijd van te voren even bellen en kunnen wij het artikel ook alvast apart leggen voor u.

1.4 Retouren

Is het artikel niet goed wat u besteld heeft? U mag het artikel gewoon naar ons retour sturen kosten hiervoor zijn wel voor de klant. Verstuur naar:
Mitch Gouda
Kleiweg 87
2801 GD Gouda

Ook kunt u uw bestelling in de winkel terug brengen. Geven alleen dan geen geld terug.
Webshop staat los van de winkel. Dus geld wordt dan zsm terug gestort na ontvangst van bestelling in de winkel.

Binnen 14 dagen na ontvangst moet het artikel retour gestuurd zijn.
Artikelen kunnen niet geruild of retourneert worden:

  • Wanneer er reparaties aan verricht zijn die niet door Mitch gedaan zijn.
  • Wanneer er beschadiging is ontstaan tijdens passen
  • Wanneer het artikel gedragen is

Als wij uw bestelling retour hebben ontvangen proberen wij zo snel mogelijk het geld retour te storten. Dit gebeurd altijd binnen een week op de rekening waarmee de order geplaatst is.

1.5 Is de bestelling goed doorgekomen?

Zodra wij uw bestelling hebben ontvangen en het artikel opgezocht hebben en klaar ligt. Accepteren wij uw bestelling en daar krijgt u dan een bevestiging van via de mail.

1.6 Wat te doen als u een klacht heeft?

Mocht u een klacht hebben over uw ontvangen artikel. U kunt dan het beste even bellen 0182-521088 of naar ons mailen anouk@mitch.nl. Mocht het een fout in het artikel zijn kunnen wij zoeken naar een passende oplossing. Hier komen wij samen in overleg met u dan uit.

1.7 Bezorging buiten Nederland?

Woont u buiten Nederland dan kunnen wij uiteraard ook naar u verzenden. Er zitten dan wel verzendkosten aan verbonden. Hieronder de kosten hiervan:

  • België €9
  • Duitsland €9
  • Frankrijk €12,75
  • Italië €14,50
  • Spanje €14,50
  • Verenigd Koninkrijk €12,75

Wilt u een bestelling plaatsen of staan verzendkosten naar uw land er niet bij neem dan even contact met ons op bel 0182-521088 of naar ons mailen anouk@mitch.nl. Dan kunnen wij dit met u regelen.

Neem contact op
* Verplichte velden